Sunday, May 5, 2013

LAIN KALI DAAAA...

akhirnya PRU13 dah menutup tirainya....perghh mata dah naik lebam dah tgu result nyer pasal smpai ke pagi...bkn nak salahkan SPR wat keje lambat...tp aku yg nak sgt taw sbb kena update kat bos yg nun jauh di south africa sana....

PRU kali ni merisaukan benak kepala jgk,ini kerana peratusan menang parti pembangkang semakin naik walpon BN menang kali ni...aku rasa BN blh jatuh kalo calon2x menjalan kan tggjawab dia dgn btol...kita blh nampak peratusan pengundi cina rendah kali ni...DAP naik sket...ini pon sdh ckp merisaukan rakyat melayu...kalolah suatu hari ni DAP menang,agak x mustahil agenda mereka ntk menenggelamkan org melayu hampir berjaya...bukalah mata wahai pengundi,ye mmg ade sesetengah calon BN yg kurang itu ini,tp fikirlah..jgn undi cina...hilang melayu nnt...islam bukan lg agama rasmi...apatah lg bahasa melayu...penat datuk nenek kita pertahankan melayu,penat datuk nenek kita pertahankan islam di tanah melayu...uhh sedih rasanya kalo mende tu jadi...time tu jgn tkapai2x lak kalo kita jd mcm sgpore...melayu hilang...ayuh bangkit...bangkit...

pakcik aku pon bertanding kali ni 4 pjuru,berbanding dr thn sebelumnya menang tanpa btanding berapa kali bturut2x...keadaan ni pon merisaukan,sbb pgundi muda sdh tpangil ntk mengundi pembangkang..hanya golongan tua shja yg mengekalkn undi mereka,setia dgn BN...alhamdulillah dia berjaya...alhamdulillah..cuma lps ni dia kena bkerja keras ntk memenangi hati rakyat semula...

ari isnin yg lengang membuatkan aku terpanggil ntk mghiasi entry aku kali ni,hehehe bos pon xde kan..ramai yg cuti..maka cik lengang kangkung la weii...hehehehe...ingatkan arini cuti,rupanya keje daaaa..hajat di hati nak balik awal,memandangkan sume keje xjalan sbb dept yg selalu aku berurusan sume cuti...dealer yg aku jaga pon belah northern penang kedah selangor...cuti la jgk...heheheh..

oklah tu je la kali ni dr mak jemah..ttibe mls ;ak nak sambung...hehehe tata tahniah BN...


Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute