Thursday, January 26, 2012

Gaji yang xnaik2x...

terasa tekanan lak arini,memandangkan aku follow up psl bonus aku,incrmnt aku xnaik sdgkan yg lain sume dok naik jauh meninggalkan aku...tp aku???...sape nak jwp isu KENAPA AKU TERTINGGAL...tekanan gak aku,memandangkan aku skrg report kt bos yg baru..mgkin sbb itu...dan lg mendasyatkan cerita ni bila HR evnue bos aku problem,so ape2x details psl aku sume dia xleh nak submit...huh tekanan....sedih gak bila fkr psl bonus nnt aku gak xdpt...lg tekanan isu ini...makan dlm owh...

sok aku nak mghadap bos aku nk tnya psl isu ni...haku xkisah la..yg pntg tu hak aku..nape org lain leh dpt lg tgi dr aku,dgn keje yg sgt buat aku botak tiap hari,tp aku lak xdpt...kalo aku xbuat keje ni..mmg xjln kete tu g mane2x....sumpah aku akan mogok..buat keje lmbt2x...tgk la...biasanya dpt skrg ni xdpt lak...byk cekadak ngko....hamboi!..

cow bedah!!..
Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute