Thursday, January 12, 2012

Bengkaknya Kaki ini~~

                              bukanlah gmbr asli diriku,cuma hiasan

entry kali ni aku nak mceritakan mgenai kaki ku bengkak mcm ibu2x mgandung,tp sbnrnya aku blom....lately kaki aku tiap pagi dan mlm ataw bila aku penat smua sendi2x aku aku trasa sakit smpai susah nk dgerakkn...hari ni skali lg aku MC sbb kaki aku bgkak,aku xpnh nmpk ibu jari kaki aku bgkak sbegitu,pagi smlm kaki aku mmg dah start sakit,dtambah pula dgn bebanan keje yg mbuatkn aku bgerak sana sini menambahkn kesakitan kakiku....semalam jgk aku sibuk pegi festival city ngan yana mencari baju ntk dinner...dinner???hah itu kisah lain....blk saja dr FC,aku tros tdampar kesakitan yg amat,apa yg mampu aku lakukan adalh menahan kesakitan sehingga pagi...

bila matahari memulakan aksi,aku bgn dgn tdk bmaya krn kekurangn tidur...mamai bgn ku lihat kaki ku bgkak tsgt dan ssh ntk pijak apatah lg ntk bjalan...satu ayat je ntk sang suami yg pelik aku xbgn2x bsiap g keje 'MC'...maka fhm lah dia kknapa...ku sambung lenaku..ssungguhnya kali ni lebih lena...

selepas suami tchenta myelesaikan tugasnya ntk sara hidup kami skeluarga,dia blk bsama bhn2x ntk masakn nye..ye dia nak masak ntk ku....BERTUAHNYA AKU...miliki suami yg memahami dan keadaan isterinya...

'anis xpyh masak,biar hubby je yg buat,cuma anis teman hubby kt dapur je'.itu permintaannya..

ku kebalkan jua ke dapur ntk menemaninya...mnolong apa yg patut dr tmpt ddk ku shja...sang suami myedari bukanlah seterer chef wan..asal blh mkn....aku sekadar tersenyum...berperang dgn kuali bertemankn bunyi2xan dr laptopku...akhirnya hidangn siap...tomyam ayam,pucuk paku + telur masak lemak dan telur masin..cukup memenuhi selera..


                                                         taraaaaaa...

wlpon simple menu nya,tapi aku hargai usaha suami ku...aku sgt brtuah...kasih sayang ku makin mendalam ntk mu hubby...akan ku cuba ntk mbahagiakanmu...doaku hanya ntk disisi mu dgn susah sngmu hingga akhir hayat..amin...ABIU HUBBY~~
Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute