Friday, November 25, 2011

KETAKUTAN seorang pekerja NAZA~~

TAKUT???

yes aku takut sbb aku akan d transfer ke SALES OPERATION Department,mmg department yg same jugak dr sebelum ni,tp job kali ni lg memeningkan kepala,sume fikir pasal STOK,psl PAYMENT,untuk pengetahuan anda job aku skrg adalah gadis molek tukang buat claim ;p..molek sgt la ye....tp atas kepercayaan bos,dan di sebabkan ke agresifan aku bkerja (chewah,dah xde sape nk puji),aku dpilih ntk mgisi position tu....sib baiklah region 1 xbayak sgt nak handle 16 outlet je...tp sales jgn kire le,pening jgk la....

so 1 Dec ni aku akan bkerja dgn BOS mr michael dan SC-yana..kami bertiga akan memastikan Region 1 ni capai target yg bos bg....hope so....pray for us hokeh!!!!....


CHAIYOK HALINAH!!!!!!

Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute