Sunday, November 13, 2011

'HANTU DURIAN'


yezza tbaek!!..

jika lu olang xtaw ape ni mende,ini adalah sejenis buah yg sgt lazat ntk dtelan,wlpon ade stengah manusia yg kureng,tapi 'lue adalah manusia yg rugi!'...

ni saje nak citer,dua hari ni ayah mentua den dok bw blk durian dr kebun,aku punyerlh happy melompat2x tkunjat2x mcm ape ntah...aku sayang pak mentua aku la!!!!!....apelagi aku dok baham la tnpe mgenal malu...cisss xmalu pnyer olang ;p.....aku suke makan ngan nasi,nasi putih ngan durian sdh mgenyangkan perot dow!!....kalo korunk rasa cara aku ni pelik...cuba try dulu...kalo anda bukan hantu durian xyah try!!1buang masa!hahaahha

oklah saje je nak update,memandangkan arini aku xde ape2x aktiviti...just rehat n sok dah keje...arrrrggh malas naw...

ok sekian dr sy,caw bedah!!!

p/s :: tu la jgn bongkak sgt,skrg ape dah jd kat lue...malu sndri!!!!fikir2kan dan selamat beramal ;p...go MALAYSIA!!!

Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute