Saturday, May 7, 2011

QUEEN OF MY HEART

                       ************to my mom*************
  • mum,dirimu lah yg slalu back up aku bila aku gadoh dgn budak kula dulu....kalah cigu skula,suaramu blh dgr 1 kmpg mrh drg..thanx mum...ur my survivor... ;D
  • mum,mskan mu xde tandingan kt kg benoni tu..sedaaap...
  • mum,u buy me anything that i want.....mucha grasias...wlpon akan dpt slps aku muncung sedepa..hik3x
  • mum,masa kecik2x dulu kg kita slalu xdak letrik,aku lak xtahan panas,dirimu la jd tukang kipasku..tq skali lg...
  • dirimu juga la yg slalu kejutkan aku sembahyg,wlpon aku hnya ddk mdengar azan dan aku tido smule ;p...esoknya dikau mbebel ;D...noty arrr diriku ini..
  • bila ada sesiapa yg berprasangka buruk terhadapku,aku sedih,dirimu lah yg mperjuangkn diriku,membenarkn semua yg palsu....kau lah separuh nyawaku..
  • umoku skula rendah,aku prnh menipumu mgatakan ayah xbg duit,lalu dirimu bgku duit,pdhal ayah dah bg suploh ringgit masa tu...mak lak bg suploh lg(aku kaya-time tu la)...last2x dirimu taw jgk..hik3x..sorry mama.....
  • mom dulu bniaga kain,akibatnya,kain2 mu selalu mgsa pembalot hadiah ku ntk ku bg samada kpd guru2 ku ataw kpd tgh jijah ntk mbuat bajuku ;p...hik3x..
  • kau xpnh mbantah bila aku minta itu ini..big thank you mama..muaahh
  • urmm bnyk lg...........tkot nges...bnyk sgt jasamu...aku bangga jadi anakmu..
  • ur my superstar..my all..my everything...superb la you mum ;p....
SELAMAT HARI IBU UNTUKMU:


  • HJH HALIMAH BT HJ SULAIMAN


    •              ~pic lame..aiyakk manyak gelap la i...

    Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
     

    ♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute