Friday, May 20, 2011

KIA ON TOUR

bmula 11hb may lalu bertempat d one utama naza kia malaysia mgadakan tour selama 5hari disana...go go naza...cewaaah..ni 1st time aku join road show..almaklom la b4 ni dok je kat opis tu kaku wat keje...kali ni namaku d petik antara wakil hq yg kena duty kat sana...hu3x...bak kata raymond bos nak wakil dr hq mst yg agresif(aku ke?)....bab agresif ntk mrh org bowleh kowt..haahaha...bila raymond bgtaw je mende ni,1st aku fkr mcm manelah aku nk g sane..adoiii..my boo lak kata 'jgn jadikn sesuatu tu ssh,amik peluang ni ntk pengalaman'...ngeee itu jwpnye dia la yg kena antor den nnt..keh3x...thanx boo ;p....

duty aku start hari khamis,petang smpai mlm lak tu,mau x batery aku lemah..sok nyer lak pg...magrain2x..mmg best,tp part aku jaga aduihhh memerlukn kerahan tenaga,emosi yg stabil,dan kesabaran dgn karenah tetamu yg dtg..aku handle bhgian test drive..mmg pening la..

'abg boy abg boy masok'lagakku roger abg boy pkai walkie talkie itu...
'masok dayang'..eh eh nama fb aku lak dia guna...
'abg boy koup ade x kat atas?'soalku..
'belom,koup blom blk,forte ade 3 ni tak jalan'jawapnya...

sedikit sketsa keje aku aritu lar..hehehe..thanx la pd mereka yg bg aku peluang mcm ni,cabaran jgk wat aku nak capai target stiap ari road show tu..thanx jgk pd mrk yg dtg memeriahkan majlis itu...best best best..

akibat dr roadshow itu:

  • kurang tido
  • lenguh2 badan terutamanya kaki dan tulang belakang
  • kelaparan,tugas xmgizinkn ntk b1st & lunch..owh dasat..ramai kowt org..
disini saya sertakn pic2 yg sempat drakamkan pada hari kejadian....






team2x kami sgt best,disini sy nak ucapkan tahniah kepada :

#public star seremban team(bos- en hisham,k.maran&thiru)korunk mmg best,sy doa ntk korunk smoga customer sentiasa ada xputus,kerjasama korunk dlm siri ni sgt aku puji,tnpa menolak,tnpa penat,kalo ade anugerah nama korunk sy akan calonkn...
#nurul(marketing)-darlz usahamu xtido mlm berbaloi n naza patut hargai dirimi....muaah..
#en ibrahim tmn tun - wlpon status branch manager-beliau tdk segan silu attent customer sprti salesman jgk...mmg tabik spring..bkn mcm sorang tu jd tugu negara naza kia je...perasan lebih jd branch mnger,blagak mcm bos lak..lgsg x attend customer...eee geram aku...

oklah sekian cerita ntk hari ini...ngeeee...daaaaaaaaaa...muahh syg kmo..

Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute