Thursday, July 12, 2012

Bila Suami teLupe birthday si Isteri~~

heeee ;D mende ni dah lps beberapa bln dah,cuma nak serite je baru bln ni..hahahah..nak di jadikan cerita,pada 15may yg lalu genaplah umo ku 26thn...aku ni lak jenis suke sgt kalo dah nak kol 12AM tu aku nak sgt org kesayangan aku yg 1st wish dulu....wlpon shari sblm tu mak aku dah awal2x...tp xpelah,bulih dterima lg..ngeee...so ari 14hb tu,nak msok 15hb,kol 12tghmlm tu,aku tsadai la kat ruang tamu bersama org kesayangan aku,siapa lg kan opkozes la husband aku,bila dah kol 12 ni dia wat bodooooo je,aku pnyelah nak mnantikn kalo bkn adiah pon wish2x la kan ;p....dok smpai 12.15AM aku tgu,xde.tlfon dah munyi2x dah ni dgn notification wish bfday kt fb....dlm hati 'hye lupe dah ke dia ni'...muke sedih tpacul...kan men monyok lg...dah nak hmpir nak kol 1...aku pon dgn letihnye ckp 'urmm msok tido dulu la'...

sah dia lupe,mmg dia lupe,ataw dia saje nak buat aku mcm tu kan...tp aku rasa mmg dia TERlupa,sbb dia tlalu bz dgn kejenye...short term memory dah skrg ni...huh!...mende yg mbuatkan dia ingat aritu bfday aku,aku rasa dia tgk fb kat home tu byk org wish aku,tros dia meluru msok n wish kat aku dgn romantika nye...LALU....jiwa ni terasa..aku tros nagis skuat2x nye...'iskiskiskisk ingatkn xingat!'...aku nges lg...pastu dia ckp esok pilih je kat mane kite g dinner same ye...pujuknye la kunun...agak lama jgk la aku nges :'(

esoknye aku pnye la mencari nak mkn kat mane...fullhouse la,klcc la,kopak jgk duit dgn tmpt2x aku pilih..tp last2x aku pilih seol garden je..sbb aku suke bakar2x ayam kat ctu,n suke mkn eskrim sbyk yg blh...so kmi pon mkn la kat seol grden...huh romantiknye husband saya aritu...so cuweet la u hubby...abiu~~

siap bg cokolet cadbury la...haaaaaaaah ;D...to my beloved hubby,tq ntk hari istimewa tu hubby,wlpon isterimu ni xbuat yg tbaik sprt tu ntk mu...im lucky to hv u dear...abiu~~muah muah..hheheheh


Cadbury Dairy Milk sebagai down payment Hadiah Hari Jadi, boleh..? Hehe.. Happy Birthday My Lurve.. May it never end (",) - EJAN


Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute