Wednesday, June 20, 2012

Malam~

Salam yok ols...biasanya aku dalam waktu2x begini aku sudah melayari lautan mimpi karut marutku...tp mlm ni aku menyembah duli ntk myelongkar 'she's kaki comey' yg sekian lamanya terabai....kekekek..

skrg aku mgalami satu pgalaman indah yg aku dan husband aku xpnh alami....cuba teka??...kekeek sgt xde selera mkmn la skrg....tlalu memilih dan nak yg pedas je...tekak asik dok rasa pahit memanjg wlpon bru mkn mknn yg sedap...pelikkn...tp itu sume ujian tuhan...aku hnya mampu bsabar...

dek kecelaruan krn pembaharuan dlm hdpku,aku sgt bsyukur krn suamiku ckp bsabar dgn karenah minah ni ;)..sape lg kalo bukan wife tsyg ni..ahaksss...nak itu nak ini...xnak tu xnak ni....alhamdulillah ya allah kau berikn aku suami yg sgt PENYABAR.....alhamdulillah...

oklah so this weekend kmi akan tgk prkembangan org tbaru dlm hdp kmi...so i update later ok..tata

wktu sleep,ibu mgndung kena byk rehat....bubbye now... ;)

Salam...
Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute