Tuesday, August 2, 2011

Tersungkur Malu~~

agak tdk tlambat aku mungucapkn 'selamat berpuasa' kpd smua umat islam yg myambut bersamaku...smoga bln ni kita dpt mnambahkn pahala ntk bekalan kita nnt...jgn lak tmbh berat badan yer,lg2x tuan empunyer ni,xmuat kang baju kawen yer...hik3x....meow~

dua hari sblm ramadhan :
  • kmi g knvo nunun n megat kt UIA,wlpon hnya munge sejambak pemberian hati,aku doakn agar yg tbaek buat kalian ;) all the best yar~~~
  • pas knvo kmi meneruskan aktiviti kmi mencari busana...waaah gitu..nak glamour nyer psl..mcm2x butik @#$% kmi cari...plg laaaast skali baru jmpe yg bkenan dhaerty ;)....tomorrow nak comfirm design lg...aku suke!!
  • pak li lak kol suh amik brg2x merinet...roda kelisa bgegas lak ke JB menghantar pesanan org barbeque....nyum nyum....jauuuh naw....
  • last tpaksa bgegas blk,ade kenduri myambut ramadhan drumah mak long my MR hearty...mak long masak sedap!!boleh gumuk dok ngan mak long...... ;) syg mak long lbey la.....
sehari sblm ramadhan :
  • kaki ini teros melangkah,pantang ade cuti,cerok mane xpegi..sume pegilah..yg pntg kmi bdua happy(alhamdulillah)....arini kmi g PWTC,bnyk info yg myebabkn kmi tertarik g sane...
  • pwtc hnya beberapa minit sbb ade incedent yg memaksa kmi bgegas ke batu 12 gombak... 'ayah excident'...ya allah sib bek xde sape cedera...alhamdulillah...cuma kete ayah remok sket...bkn sket tgk jerk la pic i uplod nnt yeh...sharian urus polis bengkel...smpai hntr ayah beliau ke rwg...penat..tp sy happy sbb leh brsama tika bmasalah..itulah fungsi keluarga...hubby i love u fmly ;).....
  • blk tros zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
1st ramadhan :
  • 1st puasa xrasa apa,mcm hari2x biasa,tp msh ingt puase yer...xde smpai tlepas mkn ke minom ke ;p...alhamdulillah allah mpermudahkan segala urusan,wlpon mcm2x dugaan dtg sejak dua hari ni yg munguji kmi..tp insyaAllah ade jlnnya.....arini aku bbuka puasa di rumah fmly mr hearty,suke hati ni riang ria...kmi g bazar same2x ntk juadah bbuka nnt...fullhouse,aku mule ler nak sesak nafas..tp tu xmjatuhkn semangat aku ntk mbeli tp bkn mbazir ;p....penuh gak la tgn ni dgn belian...awas!
  • hincik heart suh buat air cincau...'hbs aku xreti!!!!!'..perlukan bantuan...dgn bantuan adik beliau,aku buatlah air cincau permintaannya dgn penuh kasih sayang..rupanya potongan aku sgt lah besar!!!!!!omak dia ckp 'air apo ni jan!'...hah dah sdh..manelah aku nak taw..gelak sakan~~malau..away ntk sbulan ;p......akan dnaik taraf...pastikn yg tbaek!!!!...aduihhh malu masih berbaki....
baeklah sekian dr saye ntk awini,skejup lg sy nak blk ntk bbuka bsama yg tsayang...meow~
bubbye...
slmat bbuke yer ;D

ilham hatiku sila tgu saye ;D.......
Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

3 comments:

Za8 VDSar said...

mohon selamat berpuasa...

tahukah anda,balik sabah nanti belanja kami sungkai..hahaha

she's kaki comey said...

Sy akan belanja pd 16 dan 17 sept nnt...sila2x....mama sdh ready dgn resepi ntk kome nnt....sila2x

Za8 VDSar said...

i like...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute