Saturday, July 2, 2011

SanggaL batisku ;)

panat kaki ku ariani bjalan menjelajah bndraya keyel,almaklomlah minggu depan berkemungkinan di ishtiharkan darurat,so aku kena dok umah je...minggu ni la aku nak kuar sakan..bnyk tmpt gak aku jejaki,sempena hari2x yg hmpir dekat ni,bnyk mende gak aku g survey,kang kat sane pyh lak aku nak mcari brg last minit...kan...

pepagi kmi dah g sarapan dah sekitar umahnye,n belikn mak mknan tros blk ke kedai dan mgemas kedai sekejup,aku eran nape peti ais kedai ni penuh,rupanya ayah belikan brg2x memenuhkan peti es itu,kekekek almaklom lah fmly kwn adeq nak dtg,so ayah xnak ade yg kurang,kenalah tunjuk sket ye x ;p....ayah beliau...

selesai di kedai,kmi memanjangkan kaki lg ke pwtc..adelh pameran yg nak di tgknye yer....bnyk gak lah info ntk kmi di sana nnt...adoiiii....penaat gak fkr sume ni ye....'SEMOGA ALLAH MEMPERMUDAHKN URUSAN KAMI,aminnn'.....

aktiviti di teruskn ke mdvly,kaki aku ni gatal lak nak pkai kasut baru,cari punye cari,hujung ke hujung aku xberkenan,ade satu aku berkenan kat vincci yg halege asing punye,mmg cnteq,skali harge RM345,aku pndg dia dia pndang aku,aku nak aje,dia lak kata,jom kuar jgn nak mbazir sgt la...bnyk lg dpt beli..lgpon nak pkai bila je tu..silap2x kena curi sbb bkilau sgt....huuuuuuuh ok!....i follow..btol gak katenye..

'aya mybe blk lmbt,mak xde kwn kt rmh'msge dr adeq beliau....

so maknya waktu ntk blk..kaki aku pon dah bg amaran ntk berehat...so kita blk la ye labuuu...smpai2 umah je..katil aku melambai2x..adoohaiiiyerr empuk,rasa nk tidow tros...tp lptop lak memangil...adoiiihaiyerrrpunn...layan la internet sebentar....kekekek

begitolah alkisah mak senah arini...skrg mak senah mls skit nak amik photo..dulu rajin..tgu la ye mak senah dpt SLR baru...photoooo memanjg,jgn lak kome mls nak ngok ;)...baeklah sy nak berundur dulu...sbenarnye sy blom solat lg...ngeeee;) caw bedah!!!1
Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

2 comments:

Za8 VDSar said...

ni bukan kaki comey suda ni..ini kaki sanggal nama dia..haha

she's kaki comey said...

cuumill bah masi wlpon sanggal....baik ko sakap 'ia' kalo tdk aku bgtaw mama aku ko sakap gitu...cewaah hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute