Sunday, February 6, 2011

~kembali~

*hampir semua anak2x kembali ke destinasi asal masing2x...
*hampir smua ibu bapa kesunyian,mngu saat btemu lg
*ada jgk yg mgalir air mata,wlpon ini bkn yg prtama perpisahan..
*aku????..aku akan kembali ke dunia KL semula esok petang..
*aku akan kembali ke aktiviti harian ku bersama kerjaku,hidupku,tanpa melupakan sesaat pon akan ibuku..
*aku akan tinggalkn fmly ku dan rakan2 ku..


pesanan:
*duhai ibuku,jgnlah kau bersedih..ingatlah anakmu ttp sygkan mu wlpon jauh...
*fmly ku..jmpa lg ok....rindu kmu ketat2x...
*kgkawanku..jompa lg lain masa k,ceria hidupku bersama kamu..pejal,act,furqan,apit n cuki..fb adakn phubung
*keteku:jgn kmu rosak2 sana,dok ctu diam2 ok
*mr pembaris:aku suka kol kmu sbb kmu sgt lucu,sng hati aku bila kacau ko,sorry la tganggu..hik3x


sketsa waktu d epot kk td:
*eyus majuk ngan bapa nye sbb mahu beli kfc d papar n mkn d kreta masa odw nak g epot
*c bapa risau psl jammed
*eyus bising c bapa pon bising,kmi diam diam saja ;p
*eyus majuk.....nanessssshhh adushh...c mama pon join skaki naneshhh
*p/s:kurang2kn mrh tu,biasalh bapamu kn,tkt ko ttgl flght jak tu..positif k ;)


                                ~posing posing posing lg~
                                 ~menghantar eyus d epot~
                           ~dia yg sdg merajuk~


                    ~aku ttp posing,nothin to do..aiyaaa~


sekian dr mak senah,buhbye bebeh...
Terima Kasih Sudi Komen..Jumpa Next Entry

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute